Hm....

Jag bloggar inte för att jag inte har något att blogga om, det händer ingenting i mitt liv. Det ända jag gör är att titta på TV...
Men jag tänkte blogga ändå, om nåt som inte alls är intressant (inte för att nåt jag har skrivit innan är intressant eller för att nån läser denhär bloggen men ändå xD ) och då blir mitt första innläg såhär :

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, jag kom visserligen nyss hem från Simon där jag har spelat Wii och sett på Robert Gustavsson och spelat ett banka-katt spel... typ.. Sen kom jag hem och då åt jag vitsippor med strössel vilket Linus klagade på väldigt mycket. sen åt jag spaghetti och köttfärssås (onödig information? )Nu hade jag tänkt att duscha och göra läxor men det kom jag på att jag inte orkar... eller duscha orkar jag  men inte läxor,  sen ska jag göra det vanliga; titta på svarta lådan... Jag får väl ta och titta på "från koja till slott" eller nåt...  Ja sen ska jag sova...
Imorrn är det pingisturnering... Det var lite idag men det var bara en match i dubbel där jag och Lollo är i lag... Vi spelade mot några C:are och vann den... så nu är vi vidare till semifinal...  Sen är jag med i singel också... då ska jag spela mot Carro-Målvakten xS
Jag Är Dålig.

Adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback