Plugg

Jag borde träna på allt jag måste träna på. Så jag ska nog inte sitta här mer. xD Men det gör jag ändå... dumma Natta.

Nejnejnejnej!!!

Min TV är sönder.


Åh, Emelie (:

haha, Emelie är så rolig ibland,
"Och så blev jag så häpen att jag trillade av stolen"
xD
Gosh...
Och jag litar på Jessie, haha
Om inget händer på Lördag kommer hon allt ordna det :p
Haha..
ojojojojoj.

Nu jädrar är den första lappen uppasatt på konsums anslagstavla!
Så nu kanske någon ringer får man hoppas..
vad tar man för lön då ?
1000 kr/timme
xD
Om jag ska ta reda på nån odräglig liten unge förtjänar jag faktiskt pengar.

För övrigt har jag spelat teater med fingerdockor
och lekt med dem små barnet
och tittat på snygg kille.
Allt som vanligt alltså.
och jag måste låna en klassisk bok som jag ska hinna läsa ut tills nästa vecka.. ;s

Nu ska jag skriva uppsats.

haha

En praodag till avklarad...
Herregud, vad snygg dendär saken är!
:p
Stackars er alla som inte praoar med mej :D
hihi! ;D

Kalas på G

Nu ska jag snart på kalas. :)
äta smörgåstårta och sånt. :p
skojs.
Felicia åkte ur idol .
Hallelujah.
Nu ska Erik vinna och Johan komma tvåa! ;D
Konfan är flyttad en vecka...
...
hm, vad händer mer ?
jo, prao i en vecka till! ;D
jaa, :p
och Tobbe är snygg...
jisses xD
Alla måste vara nåndag!
snart :p
vi har inte vart på jättelänge...
och alla födelsedagsgrejer då ?
(: me like födelsedagar.

häjdå ! :D

En veckas prao avklarad.

haha, nu har en praovecka gått :)
Det har vart rätt soft. :p
Men idag vart det lite vilt, alla ungar klängde och hoppade på en.
Sen spelade jag twister! xD
haha xD 
Och käkade bakelser, mums :p
Men nu börjar Idol. 
Häjdå 

hihi xD

det har vart en bra dag idag, Förutom att jag nästan inte kan gå...
Och det är ju alltid kul att göra nån glad :p
haha xD

jag måste:
skriva uppsats
Läsa
Spela in massvis av program
träna kemi
laga mat
:p
Men vad gör det när man är glad ? :D:D

första praodagen

Nu har jag praoat.
Det måste vara de två softaste veckorna i mitt liv, (förutom lov och sånt )
haha, Det ända man får göra är att spela spel xD
Sen är det slut för dagen :)
skojs.
men endel ungar är lite jobbiga ..;s
typ leka hundvalpar , voff?
men man börjar ju hal 12, så det är helt okej för mej..
annars är jag fortfarande arg.
skitarg.

Nu är det prao.

Imorrn är det prao i två veckor. (:
vi får se om det blir kul...
för övrigt så är allt skit.

nej!

Nu är tyvärr lovets härliga dagar slut.
timmarna är räknade xD

det enda jag har gjort är att ha det skönt och trevligt xD
haha, inte en enda läxa :p
då har jag alltså väldigt mycket att göra imorrn

8)

okej

Jag har varit i stockholm,
Allt man ville ha hade man inte råd till (:
Så var det för mig i alla fall :p
Men jag köpte i alla fall tre saker xD
Grå Tunika
Orange/svart Bikini
Grå/svart prickig tröja :D

Och imorrn ska jag skicka pengarna för mina Fornarina Jeans! :p
fast då tar det ju ett tag innan man får dem.

När kommer skolkatalogen ? Jag sitter och väntar febrilt.. xD

Nu har jag sett Djävulen bär prada! ;D
Den var jättebra, fast jag fattade inte en del i mitten, ( då Carros pappa satt för hela tv:n, haha, och efter det tog det ett tag att fatta igen xD )
Sen har jag sett nån film hos simon, little boy tror jag den hette...

haha

jag sov i 12 timmar och 10 minuter idag.
:)
haha, filmkväll idag ?