okej

Jag har varit i stockholm,
Allt man ville ha hade man inte råd till (:
Så var det för mig i alla fall :p
Men jag köpte i alla fall tre saker xD
Grå Tunika
Orange/svart Bikini
Grå/svart prickig tröja :D

Och imorrn ska jag skicka pengarna för mina Fornarina Jeans! :p
fast då tar det ju ett tag innan man får dem.

När kommer skolkatalogen ? Jag sitter och väntar febrilt.. xD

Nu har jag sett Djävulen bär prada! ;D
Den var jättebra, fast jag fattade inte en del i mitten, ( då Carros pappa satt för hela tv:n, haha, och efter det tog det ett tag att fatta igen xD )
Sen har jag sett nån film hos simon, little boy tror jag den hette...

Kommentarer
Postat av: Santa

Besök min blogg! Här finns lite mer att önska, lite mer lättillgängligt än i Sthlm... ;)

Postat av: Natta

Okej :D

2006-11-07 @ 16:04:31
URL: http://naattas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback