.

Jävla idiot!

aaah!!

Jag är arg!
Fan.

haha,

konfa!
Det är skitkul :)
man pratar om så roliga skaer :p
och, ej förglömligt, vi får fika! ;D
kan man vara ett fika freak ? ;p

Föds man girig eller är det nåt man blir?
Är det nån gång bra att vara girig?
Är alla giriga?

:D

goddag mitt herrskap .

Söndag
vad gör man idag ?
ingenting, :p
Jo! ;D Ser på lost! ;D
och idag går ondskan kl 21.00
jag ska nog se den.. kanske.. (:

Vår klocka har fått spel, det är en sånhär klocka som går exakt rätt och ställer om sig efter nån strålning, blabla.. men den backade två timmar istället för en .. engelsk vintertid ?

Rosa Lambi toapapper är inte mjukt.

Jag tror inte hon är gravid, det trodde inte Emma heller.
tack


hej:p

nu har jag lånat tonvis med böcker från bibblan :p
haha,
ochsnart ä det idol.
tjos!

;s

Jag fick nyss veta att en i min klass är gravid ;s

halopp

Jag längtar till lovet..
då är alla prov överstökade och allt jobbigt man har kvar :/
då är det fritt! ;D
allt kul man kan göra då, sitta och glo på film och trycka i sig popcorn :)
åka till stockholm.
sova läänge.. :p
Men det varar bara i en liten fjuttig vecka. ..
sen är det prao,
Som fritidspedagog på järntorget?
;s
men det kanske blir kul :p
vem vet...

:)

.

Vad ska jag praoa som ?
Lappen ska vara inne på måndag och jag har inte kommit på nåt, 
Om det går ska vi nog ta Toys ' r ' us.
(:

(:

Sofis mode har börjat :P
Det är skojskoj,

Men förövrigt kommer jag få ig på svenska provet. :p
EvaThuresson :/

hejdå(:

Jag längtar

Jag längtar till stockholm!
Jag har vart där en gång, då gick vi bara till NK..
Men nu ska det bli ändring på det! ;D
Men the thing is, jag har nästan inga pengar.
typ 1000 kr. ?
vad kan man köpa för det liksom ?
Allt är ju asdyrt..
Men Lollo är ju ännu värre. xD
hon har inga pengar alls .. ;s
haha, xD

STOCKHOLM <3

åh, :p

Jag har ett EvaThuresson-prov på 70 sidor, grammatik!
wtf, jag fattar ingenting ;s
haha

Modets histora

Nu ska jag skriva en uppsats om modets histora.. :p
haha.
det är rätt skoj.,
Fast först ska jag duscha och se parlamentet :D

Adiós

Prov

Jag hade prov på judendomen idag.
Trott eller ej, det var kul. :D
religion är kul (:
provet var kul :o
haha,
Men jag vet inte, jag kanske håller på att bli sjuk.. :p

Vad ska jag gå på gymnasiet ?

halouja! ;D

Jessie, vad är din blogg ?

Carro! ;D

Carro har beställt bussbiljetter till Stockholm nu! ;D

Stockholm, sveriges underbara huvudstad <3

hihi..

jag sprang karlsängsloppet .
Mitt mål var att komma om emilia.
då får jag attans emelie-magkramp!
precis vid asfalten...
Då springer hon såklart om mig,
åååh.,
Och det gjorde så ont...
och jag kunde inte springa fortare...
så hon blev 16 och jag 17..
!
Men jag sprang i alla fall på 33.35...
;s

Ny opererad

Jag sitter här med en stor tuss i munnen och blodet rinner.,..
Jag känner inte nåntong ända upp till ögat ;s
Blä, for the dentists.

!!

Idag fick jag reda på att jag ska till tandläkaren imorrn.
Och dom ska operera..
Jävla skit, seriöst, jag hatar att operera.
Jag har gjort det en gång förut och då kunde jag inte äta på mer än en vecka!
Sen blödde det i 2 dygn!
Och på Torsdag är det karlsängsloppet! ;s
Jag vill inte!
sen svullnar jag upp och kan inte prata..!
Fan.

Spanska

Spanska Spanska Spanska Spanska!!
åh, prov prov prov prov...

Jag vågar kanse ladda ner photoshop
men bara kanske....

Gäster i massor ...

åh.