.

Vad har jag gjort dej ?!!

hej :p

Idag har jag vart i skolan
Jag visste inte vad jag skulle ha på mej,
Varmt eller Kallt?
Blött eller Torrt ?
aja men jag tog en tjock tröja på mej i alla fall xD
btw så hade Jessie skitsnygga skor idag.. :p
Bara så alla vet xD

Kl. 8 är det IDOL! ;D
haha, skojskoj.. (;
Sen är det Desperate Housewifes...
om jag orkar se det.. =D

aja, tjosvejs&hejdå

hellu

Idag har jag vart i Sköulan.. xD
Det gick ovansvärt fort faktiskt,
:D
sena har det åskat massa
och regnat as...

Nu har jag beställt
 
TVÅL Sweet Cheeks Pore-Refining Mask
wiie ;D
hoppas det är bra nu då..
Jag har historiens sämsta hy tror jag ..
:S
aja, men hejdå ;D

Läs Jessies blogg btw,
Den är säderligen skojsig xD

höh..

Seriöst, Noramarken ?
haha, ja.. ;D
på fredagen va det nog kuligast, då va alla kul människor där ...
Men Lördagen va ändå bra.. :p
jag såg nån snygg sak +  Bubba xD
hihi ;D
men det va så kallt!
jag har blivit sjuk :I

aja, tjo

hey!

Idag har jag vart i örebro
Jag åkte dit för att köpa en ny väska till skolan, den jag har nu är så sliten.
men i alla fall
så blev det inte riktigt.....
Men jag köpte endel andra saker
ett par blå-vit prickiga örhängen
ett par vita skor
en helsvart polo-tunika/klänning
en helsvart tröja
ett rött armband
en röd tröja
ett par helröda örhängen
Ett rött skärp
Naomi Campbells Parfym - cat deluxe
Naomi campbells Body lotion - cat deluxe


hihi, när man hanlar med mamma kan man köpa allting :p

OCH - jag såg Bubba xD

Bullar xD

Jag har nyss bakat klart mina bullar (:
Bullar är gott!
mmm :p
Och imorrn börjar skolan.. Vart försvann sommarlovet ?
Vi ska vara på ön, haha, det bästa dom kom på  - Ön ? :p
Hoppas bara det inte regnar.
haha, och man kan inte lita på Vädergubbarna heller (;
I förrgår, igår och idag skulle det regna och vara jättefult väder.
Det var dom soligaste dagarna på hela veckan xD
men nu ska jag äta bullar. :D
Hejdå! ;p

HJÄLP!

Jag ska skriva till Franz Ferdinand
Nu har Jessie övertalat mej till det...
:D
hm, men vad ska man skriva ?
Heeelp ? :p
vad ska man börja med ?
Hej, Hello, Hey, Dear Franz, Love Franz, hello Franz, hello Franz Ferdinand ?
Natta blir gaaalen ;s
lalalalalalala
Nån som har nån snilleblixt ?

Pershyttan

Igår stog jag i kafetérian i Pershyttan...
haha
Det va tråkigt.. !
haha, man tränade i alla fall matte ^^
och nu fick jag reda på nåt:
Victor har fått ALEX KAPRANOS autograf idag!
fatta! :P
Åh! Jagvillha!!!
Men Natta kan inte snacka engelska, eller skriva...
!
Nu är det fredag, Skolan kommer snart börja
3 lediga dagar kvar!
Jag har inga kläder att ha på mej heller !
Måste åka till Örebro snart.
pero no tengo dinero.

Hej

Jag har gjort en ny blogg nu! =D
Det här är tusen gånger bättre än den gamla.... :p
jösses, det här borde jag gjort för tusen år sen!
haha
Men om nån har lust att läsa den gamla bloggen är adressen:
http://www.naattas.blogspot.com

So Long