:p

Idag skulle jag ta tag i mina läxor. Men det blev inte så mycket med det, Det ända jag gjorde var att sitta och slöa framför tv.n och the computer. Jag har med andra ord haft otroligt tråkigt. Sen har jag försökt att komma på en bra novell, vilket inte alltid är det lättaste, visst jag har redan kommit på två, sen har jag två storys i huvudet som jag kanske ska skriva ner men jag tror knappast det är några mästerverk som kommer göra Eva - the one and only -  särskillt imponerad. Det ska handla om : Drömmar , Synligt och osynligt , eller att välja rätt väg. någon ide ? 
Och imorrn är skolan igång. Och på gympan ska vi springa på norvalla - I hate!  Visst kanske själv men knappast tillsammans med klassen ;s
Och som grädde på moset spelar de just nu Amy Diamond på radion..
D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback