åhhh

jag har faktiskt inte orkat släpa mig till datorn (Vem gör det ?) När det finns så mycket annat man måste göra... Jag har aldrig tid! Alla läxor , prov, tvprogram..
Jaja,  men en sammanfattning av den sissta tiden. (:  ;
Tårtslaget gick av stapeln .. Och vilken klass vann ? Jo vår!! :D (såklart) men tårtan har då inte synts till .. Lärarna har nog redan käkat upp den xD haha,
Sen har jag sett House! ;D skitbra... :p Och det vanliga - Du är vad du äter, Singelcoacherna/Idol, Extrem home makeover och House/Prisonbreak..
I reklampauserna tränar jag till Prov/Glosor och gör matteläxan...
Gymnasie val? No ideah! - maybe det som börjar på W , eller dethär med tyg och slöjd och sånt - det vore ju kul att typ sy massa kläder och sånt (även om jag inte tror att det skulle bli så bra , haha)...
Sen har jag kommit på att det vore skitskoj att bli makeup artist.. men jag hittade inget såntdär grejs... xD haha,  

aja, men nu ska Natta plugga... =) So long xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback