80års kalas

Idag har jag stigit upp från sängen, stirrat in i tv:n sen tog jag på mej lite normala kläder och åkte på 80års kalas på haga, xD haha, där fick man lite kakor och tårta och tittade lite på fotboll på norvalla, och svalkade mej lite i Carlsson hallen, sen åkte jag hem, tog lite sweet cheeks i ansiktet medans jag spelade sims 2, sen är jag vid nuet.. och då sitter jag och tittar på speedway och glädjs över att sverige åtminstonde har en medalj ...nu börjar det.. Sverige leder, men heatet stoppades, inte bra haha, omstart.. nu kör dom igen, Jaha. Andreas är utesluten tack vare Nicki.. . haha,han är skitarg (x  äh, synd, sverige kom tvåa.. :p det va nära Antonios första seger , men nepp ... :p 
 
aja, xD nu ska Natta äta.. zoolzool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback