Okej...

nyår...
Ska allt då förändras på en dag ?
Från det sämre till det bättre.. ?
Om det ändå vore så.

Jag minns förra året - 2005
Ett riktigt dåligt år, då tänkte jag; 2006 ska bli det bästa året någonsin...
Fan, vad fel jag hade då...
2006 ?
Det var värre än 2005, än 2004, än alla andra år i hela världen, det var det sämsta året någonsin...
Jag  kan inte ens beskriva det.
Jag var arg, lessen och lättirriterad hela tiden. Jag kunde bara helt plötsligt börja gråta, utan anledning. typ på kvällen i skolan överallt , eh, och jag har inte gråtit sen jag var 6? ( men jag var inte ensam :p )
nyårslöftet då ? hm, det höll inte alls.
jag orkar inte skriva mer om 2006. för nu är det nya året snart här och jag hoppas som sagt att allt ska vända till det bättre, eller i alla fall till det normala ?
så jag ska ta en nyårspromenad med Lollo och sen ska jag pröva på ett nyårslöfte till ? Som kanske kommer att hålla, men vem vet ?  
Om någon undrar så är nyårslöftet - Lådan...
Den spektakulära lådan... :)

Gott nytt år :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback