Min helg

Fredag :
skolan. hem, sen gick jag till jessie, och jag, elin , lollo och jessie körde idolspelet! :D
haha, och såklart vinner Jessie, för hon vinner allt men det var kul i alla fall :P
Och vi käkade upp massa kladdkakor och goda saker också. (:
Lördag:
Jag stog på julamrknaden och sålde massa saker, det var väldans kallt ,men det var rätt kul, fast jag kommer bli sjuk... säkert ... sen gick vi hem till mej och bakade knäck och vi skållade mandlar! det var kul xD haha, skålla mandlar är det ästa som finns, haha
Söndag:
Vi sålde på julmarken igen och sammanlagt fick vi ihop 2004kr. (: ganska bra :p
Sen var det konfa, då hade vi julfest!
haha det var rätt skoj,  eller ja, vad gjorde vi ? Inte så mycket. haha, vi fikade och drack glögg och fick julklappar av tomten! :D haha, jag fick turkarameller (; haha, fast jag glömde ta med dem till provet idag, det var ju inte bra...
Nästa gång blir det Idolspelet! :D haha, det blir lite kul (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback